Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه مهردشت در جمع اصحاب رسانه:

هر کسی حق اظهار نظر نسبت به حرفه خبرنگاری را ندارد


امام جمعه مهردشت در مراسم تجلیل از خبرنگاران گفت: افرادی که از بیرون به خبرنگاری نگاه می کنند حق اظهار نظر در رابطه با این حرفه را ندارند.

به گزارش سرو ابرکوه، مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان به همت شهرداری و شورای شهر مهردشت با حضور حجت الاسلام والمسلمین علیزاده امام جمعه مهردشت و اصحاب رسانه، در محل شهرداری مهردشت برگزار شد.

حجت السالام والمسلمین رضا علیزاده امام جمعه شهر مهردشت در ابتدای مراسم ضن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران بدون کوچکترین چشم داشت، کارهای بزرگی انجام می دهند. کسی که وارد این عرصه نشده  است هرگز نمی تواند سختی آن را درک کند.

علیزاده تصریح کرد: افرادی که از بیرون به حرفه خبرنگاری نگاه می کنند، هرگز حق اظهار نظر در رابطه با آن را ندارند؛ چرا که این رسالت بسیار مقدس است و خداوند نیز برای انتقال کلام وحی به انسان ها رسولانی را برگزید که آنها نیز در عصر خود خبرنگارانی متعهد بودند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دشمن شبانه روز تلاش می کند تا با تمام قوا وارد جبهه جنگ نرم شود و با تهاجم فرهنگی به پیکر نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه بزند، اصحاب رسانه باید بیش از پیش در زمینه های فرهنگی فعالیت کنند، زیرا دغدعه امروز رهبر معظم انقلاب نیز، مشکلات و مسائل فرهنگی جامعه می باشد.

امام جمعه  مهردشت یادآور شد: خبرنگار باید مردمی باشد و انتقادات آنان را با گوش جان بشنود به شرط آنکه انتقادات بدون غرض ورزی بوده و موجب سازندگی شود. نکته مهم در راستای انتشار اخبار این است که خبرنگار از هیچ شخص و ارگانی ترس نداشته باشد و قبل از اتشار هر خبر در رابطه با صحت آن تحقیق کند.

حجت الاسلام علیزاده ضمن قدردانی از زحمات همه تلاشگران عرصه اطلاع رسانی، خبرنگاران پایگاه اطلاع رسانی سرو ابرکوه را به عنوان خبرنگاران برتر معرفی نمود که تا کنون به خوبی اخبار شهر مهردشت را پوشش داده اند.

در ادامه این مراسم مهندس محمد رضا باقی پور ضمن گرامیداشت روز خبرنگار اذعان کرد:  زحمت های اصحاب رسانه را که در طول یک سال متحمل می شوند، نمی توان با یک ساعت جلسه جبران نمود و زبان در راستای قدردانی از تلاش ها و فداکاری های این قشر در عرصه اطلاع رسانی قاصر است.

شایان ذکر است اعضای شورای شهر و شهردار مهردشت با اهداء هدایایی از خدمات بی وقفه خبرنگاران شهرستان، تجلیل به عمل آوردند.

انتهای پیام /م.ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد