Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه موقت ابرکوه:

تمدید مجدد مذاکرات حربه وقت کشی دشمنان است


امام جمعه موقت ابرکوه در نشست هیئت عاشقان ولایت گفت: پس از صرف هزینه های فراوان در مذاکرات به نتیجه ای جز تعطیلی برنامه های هسته ای نرسیده ایم و هر انسان عاقلی می فهمد که این حربه وقت کشی است که دشمن بکار گرفته است.

به گزارش سرو ابرکوه، نشست هیئت عاشقان ولایت با حضور فرماندهان حوزه ها و پایگاه ها، سرگروه ها و مربیان صالحین در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین فتاحی سرمربی صالحین شهرستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج مجموعه ای است که در آن پاک ترین انسان ها و آماده به کار ترین افراد در آن حضور دارند. واژه مقدس "بسیجی" بسیار سنگین و پرمحتوا می باشد اما نباید از سنگینی آن ترسید، بلکه باید تلاش کرد تا مفهوم واقعی آن را درک کرد و به آن رسید.

فتاحی با اشاره به معنای بسیج در قرآن بیان داشت: خداوند در آیه 60 سوره انفال فرموده است « وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَ مِنْ رِباطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَ عَدُوَّکُمْ وَ آخَرينَ مِنْ دُونِهِمْ لا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّهُ يَعْلَمُهُمْ وَ ما تُنْفِقُوا مِنْ شَيْ‏ءٍ في‏ سَبيلِ اللَّهِ يُوَفَّ إِلَيْکُمْ وَ أَنْتُمْ لا تُظْلَمُونَ. و آماده کنید برای ( کار زار با ) ایشان هر چه را می توانید از نیرو و از اسبان بسته شده که بترسانید با آن دشمن خدا و دشمن خود را و دیگران را از غیر ایشان که شما آنان را نمی شناسید و خدا می شناسد ، و آنچه که در راه خدا خرج کنید به شما پرداخت می شود و به شما ظلم نخواهد شد .»

وی افزود: دشمن همیشه و با نیرنگ های مختلف در کمین نابودی اسلام نشسته است، لذا مسلمانان باید همیشه به هر شکل که می توانند نیرو و تجهیزات مناسب برای مقابله با دشمن در زمینه های نظامی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و ... را داشته باشند.

سرمربی صالحین شهرستان در ادامه بخشی از سخنان امام خمینی (ره)، را بیان نمود که: به زودی تمامی ملت های محروم جهان بیدار می شوند و برای رهایی از سلطه استکبار تلاش می کنند و طولی نخواهد کشید که این بیداری تبدیل به قیام شده، مغزهای متفکر بومی به کار افتاده و پیشرفت می کنند؛ انسان باید ابتدا خود را پیدا کند و تا زمانی که این اتفاق نیفتد نمی تواند مستقل باشد.

امام جمعه موقت ابرکوه در رابطه با وضعیت مذاکرات ایران با گروه 1+5  تصریح کرد: بعد از یکسال رفت و آمد و هزینه های فراوان اکنون مذاکرات به هیچ نتیجه ای نرسیده است؛ هر انسان عاقلی نیز در این شرایط کاملا متوجه می شود که این حربه وقت کشی است که دشمن بکار گرفته است. آیا مذاکره فقط هزینه کردن و تعطیلی سایت اراک و ... می باشد؟! 

همچنین در پایان برنامه پس از مداحی برادر غلامرضا برزگر، از فرماندهان پایگاه های برتر در امر صالحین تجلیل به عمل آمد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد