Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه موقت ابرکوه در جمع بسیجیان؛

شیوه های ورود دشمنان به کشور را مطرح کرد


امام جمعه موقت ابرکوه در جمع بسیجیان گفت: تبلیغات سوء از طریق ماهواره ها و امواج اینترنتی، حضور جاسوسان در کشور و پیشنهاد سرمایه گذاری در بخش های مختلف از طرف دشمن، سه شیوه ای است که هدف به زیر سلطه بردن ایران را دارد.

2.

به گزارش سروابرکوه،گردهمایی حلقه های صالحین به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی فتاحی سرمربی حلقه های صالحین شهرستان در جمع بسیجیان، آیات 65 به بعد سوره اسراء را تفسیر کرده و اظهار داشت: شیطان برای کشاندن انسان به سوی خود و دور کردن او از خداوند، خدعه های فراوانی دارد که امروزه دشمنان اسلام نیز همین خدعه ها را برای مسلط شدن بر کشورهای اسلامی و نابودی اسلام به کار می گیرند.

حجت الاسلام فتاحی تصریح کرد: اولین روش آنها، تبلیغات سوء یی است که برای جدا کردن انسان از حق و کشاندن او به سمت باطل استفاده می کنند. دشمنان ایران پس از جنگ تحمیلی به این نتیجه رسیدند که از طریق تبلیغات؛ خیلی سریع و راحت می توانند، ایران اسلامی را به تباهی بکشانند و نیاز به حمله نظامی نیست. زیرا دشمن هم اکنون در خانه های ایرانیان جا گرفته و از طریق امواج اینترنتی، شبکه های ماهواره ای به خصوص شبکه های فارسی زبان، تبلیغات جذاب و سوء، ایمان و اعتقادات مردم را سست می کند.

سرمربی حلقه های صالحین شهرستان افزود: دومین روش شیطانی دشمن این است که برای مقابله با مواردی که موقعیتش را به خطر می اندازد، ابتدا پیاده نظام(جاسوسان و دست نشانده ها) خود را وارد میدان کرده و در صورت شرایط مساعد، سپس سواره نظام خود را وارد عمل می کند.

وی گفت: سومین روش دشمن، شرکت در اموال و اولاد مردم است. شیطان می خواهد به هر طریق که شده در اموال مردم شریک شود و شیاطین بزرگ جهان امروز نیز که در صدد به زانو در آوردن ملت ایران هستند، در بحث اقتصادی وارد شده و پیشنهاد سرمایه گذاری در بخش های مختلف می دهند و همه هدف شان این است که ملت و دولت ایران زیر سلطه آنان باشد.

امام جمعه موقت ابرکوه تاکید کرد: بنابراین زمانی که اقتصاد ایران را در دست بگیرند، اقدام به فرستادن مشاوران اقتصادی در ایران می کنند که این مشاوران در واقع نیروهای اطلاعاتی هستندکه می خواهند جزئیات اقتصاد کشور را منتقل کنند. در زمنیه اولاد نیز با دادن وعده های مختلف از قبیل بورسیه های تحصیلی، موقعیت و تجهیزات آنچنانی، دانشمندان و مغزهای متفکر جوان کشور را به سمت خود می کشانند تا در آینده از فکر همین جوانان بر علیه مملکت ما استفاده کنند.

فتاحی تصریح کرد: خداوند در پایان این آیه خطاب به شیطان فرمود: تمام این امور را هم که انجام دهی و تمام نیرنگ های خود را هم که بکار گیری، حریف بندگان من نخواهی شد و هرگز بر آنها مسلط نمی شوی.

وی افزود: حلقه های صالیحن در راستای شکست دشمنانی که از نیرنگ های شیطانی پیروی می کنند، وظیفه دارند که مردم را به سمت بندگی خداوند دعوت کنند، راه شهید مطهری را در پیش بگیرند و برای خدا حرکت کنند.

 4.

1.

  3




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد