Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مسئول جمعیت هلال احمر:

حضور بیش از یک هزار و 300 نفر در کلاس آموزش امداد رسانی هلال احمر


مسئول جمعیت هلال احمر در بازدید امام جمعه شهرستان از این مرکز گفت: در سال جاری یک هزار و 323 نفر در طی دوره های مختلف 35، 45 و 80 ساعته کلاس های آموزش امداد رسانی شرکت کرده اند.

خلیل-اکرمی.

به گزارش سروابرکوه، خلیل اکرمی رئیس جمعیت هلال احمر ابرکوه در بازدید امام جمعه ابرکوه از این مرکز گفت: جمعیت هلال احمر ابرکوه بیش از 5 هزار عضو دارد که از این تعداد 200 نفر اعضای فعال هستند که آموزش های ویژه وخاص فرا گرفته اند تا برای زمان حادثه و امداد رسانی آمادگی کامل داشته باشند.

اکرمی تاکید کرد: در سال جاری 1323 نفر در طی دوره های مختلف 35، 45 و 80 ساعته کلاس های آموزش امداد رسانی شرکت کرده اند و برای اولین بار دوره آموزشی تخصصی امداد در جاده که یکی از سخت ترین دوره های امدادرسانی می باشد در شهرستان برگزار شد که با استقبال بی نظیر داوطلبان داخل و خارج از شهرستان مواجه شد.

وی افزود: از دیگر فعالیت های جمعیت هلال احمر در سال جاری اسکان مسافران، اسکان حادثه دیدگان و حمایت روانی، مانورهای زلزله، برپایی پایگاه نیکوکاری، برپایی چادرهای سلامت، واکسیناسیون حجاج و اجرای طرح های مختلف در مدارس و ... می باشد.

اکرمی در پاسخ گفت: جمعیت هلال احمر ابرکوه طی ارزیابی به عمل آمده در راستای فعالیت های انجام شده به عنوان یکی از شعب برتر استان معرفی گردید و در بخش کانون های هلال احمر دانشجویی نیز عنوان دوم استانی به دانشکده پیراپزشکی ابرکوه اختصاص یافت.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد