Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در حاشیه بازدید امام جمعه ابرکوه از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح شد

فاز اول مجموعه ورزشي شهرسب ابرکوه، سال 95 افتتاح می شود + عکس


رئیس اداره تامین اجتماعی ابرکوه در بازدید امام جمعه شهرستان از این اداره، از افتتاح فاز اول مجموعه ورزشي شماره 2 شهرسب اوايل سال 95 خبر داد.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه در دیدار صمیمانه با مديريت و پرسنل اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي، ضمن تقدیر از فعالان این اداره، اظهار کرد: اين اداره، یک اداره ركني و كليدي هست و اگر احياناً با مشكلي مواجه شود، شهرستان قفل مي كند و این به معنای آسيب ديدن شهرستان می باشد.

 

حسینی افزود: اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي به عنوان يك اداره كليدي و گره گشا، جايگاه خاصی در حفظ بدنه نظام اسلامي دارد. در اين راستا اگر ما به هر شكل ممكن با اين اداره همكاري داريم؛ به دو دليل است: 1- جايگاه اداره 2- داشتن مديريت و پرسنل نجيب، پركار، سازگار، قانع و مجموعه اي هدفمند در راستاي خدمت به نظام اسلامي است.


وی خطاب به پرسنل این اداره گفت: به خاطر اهميت و ارزش كار، هيچ گاه نبايد ارزش كارتان را با معيارهاي مالي، مادي و حقوقي با كساني كه درآمدهاي بيشتری دارند، مقایسه کنید. چراکه گاهي غرق شدن در انگيزه هاي مالي، انسان را از هدف برتر خودش باز مي دارد.


حسینی همچنین ضمن تقدیر از حمایتهای دکتر ریاحی مدير كل استان خاطر نشان کرد: حجم سنگين و گسترده مأموريت هاي اداره تعاون كار و رفاه اجتماعي، پرسنل و نيروي مضاعف جهت انجام محولات و داشتن وسايل و تجهيزات مورد نياز را مي طلبد.


در ادامه امام جمعه ابرکوه با اعضاي هيئت امناي مجموعه فرهنگي ورزشي و رفاهي كارگران ابركوه دیدار کرد و از نزدیک با آخرين وضعيت فاز اول مجموعه ورزشي (مهمانسرا و سالن ورزشي شهداي كارگر) مطلع شد.


زارع در این جلسه از افتتاح فاز اول مجموعه ورزشي شماره 2 در جاده شهرسب در اوايل سال 95 خبر داد و در پايان امام جمعه با اهداء هدایایی، از مدير شهرستان و پرسنل اداره تقدير و تشكر کرد.

انتهای پیام / ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد