Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام‌جمعه بخش بهمن مطرح کرد

خانواده نیروهای انتظامی در استقرار نظم و امنیت جامعه نقش بسزایی دارند


امام‌جمعه بخش بهمن، گفت : نباید نقش خانواده‌های عوامل نیروی انتظامی را در حمایت آنها جهت برقراری و استقرار نظم و امنیت جامعه نادیده گرفت.

به گزارش سرو ابرکوه؛ امروز هم‌زمان با هفته ناجا؛ فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ابرکوه و بخش بهمن به همراه برخی کارکنان، با امام‌جمعه بخش بهمن دیدار کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا علیزاده امام‌جمعه بخش بهمن، ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تبریک این هفته به نیروهای این مجموعه، اظهار کرد : ایجاد نظم و امنیت و استقرار آن در جامعه که مهم‌ترین مسئله در دنیای امروز است، بر دوش سبزپوشان خدوم و پرتلاش نیروی انتظامی سپرده‌شده است.

حجت‌الاسلام علیزاده، با تأکید بر اینکه حفظ امنیت و آرامش فریضه سیاسی عبادی نماز جمعه نیز مرهون عوامل نیروی انتظامی است، خاطرنشان کرد : نیروی انتظامی در این زمینه موفق عمل کرده، که در این موفقیت نباید نقش همسران و خانواده‌های کارکنان و مجموعه را نادیده گرفت.

وی ادامه داد : آنها با صبر و حوصله در برابر ناملایمات زندگی، ساکن شدن در شهرهای مختلف در کنار همسران جهت انجام وظیفه، ایجاد فضای آرام و امن در خانه، به نوعی در برقراری امنیت در جامعه نقش دارند.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد