Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام‌جمعه ابرکوه:

کوچک‌ترین تخلف و ناهنجاری برای شهرستان متدین ابرکوه زیاد است


امام‌جمعه ابرکوه، در دیدار با کارکنان نیروی انتظامی گفت : برای شهرستانی مثل ابرکوه که جلوه‌گاه ارزش‌های اخلاقی و دینی است، حتی یک خلاف و ناهنجاری هم زیاد است.

به گزارش سرو ابرکوه؛ روز گذشته هم‌زمان با هفته ناجا، فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی ابرکوه با حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم حسینی امام‌جمعه شهرستان دیدار کردند.

حجت‌الاسلام حسینی ضمن گرامیداشت هفته ناجا و چهارده شهید نیروی انتظامی گفت : وقتی مردم اقتدار پلیس را در تقابل با هنجارشکنان، مخلان آرامش و آسایش و افراد سلب امنیت می‌بینند، قدردان زحمات نیروهای پلیس هستند.

حسینی افزود : پلیس که در خدمت به مردم، زمان و مکان نمی‌شناسد باید با افراد خاطی بدون سابقه، با رأفت و اخلاقی اسلامی برخورد کرده و او را شرمنده خطایش کند. اما این رأفت اسلامی برای افراد هنجارشکن و سابقه‌دار و بی‌پروا، بی‌معنا خواهد بود.

وی تأکید کرد : برای شهرستانی مثل ابرکوه که جلوه‌گاه ارزش‌های اخلاقی و دینی است، حتی یک خلاف و ناهنجاری هم زیاد است و عناصر بزه بدانند که یا باید ترک خطا کنند و یا اینکه در این شهرستان جا و مأوایی نخواهند داشت.

امام‌جمعه ابرکوه، ضمن توصیه به مردم که خود پلیس خود باشند، خاطرنشان کرد : درصورتی‌که هر شهروند حافظ اموال و دارایی خود باشد و به فکر آسیب‌رسانی جانی، مالی و ناموسی برای دیگران نباشد، شهرستانی سالم و امن خواهیم داشت و هر کس به وظیفه دینی خود در ایجاد امنیت ملی، به‌خوبی عمل کرده است.

حسینی در پایان ضمن تشکر از تلاش ناجا در رضایتمندی اجتماعی و ایجاد امید و دلگرمی به ‌نظام در مردم، گفت : شما عزیزان بی‌واهمه و با جدیت به وظیفه ذاتی و قانونی خود عمل کنید.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد