Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده انتظامی ابرکوه خبر داد

دستگیری 4 سارق و کشف 16 فقره سرقت در ابرکوه


فرمانده انتظامي ابرکوه از دستگيري 4 سارق توسط ماموران پليس و کشف16 فقره انواع سرقت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش سرو ابرکوه، فرمانده انتظامي شهرستان ابرکوه از دستگيري 4 سارق توسط ماموران پليس و کشف16 فقره انواع سرقت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ عليرضا صالحي در تشريح اين خبر گفت: با توجه به وقوع چندين فقره سرقت  در سطح شهرستان و نگرانی و حساسیت های مردمی، بررسي موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پليس آگاهی شهرستان ابرکوه قرار گرفت.

وي افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي و بررسي هاي ميداني توسط ماموران مشخص شد، محل های سرقت شده به شيوه سنتي در نقاط کور واقع شده و فاقد تجهيزات ايمني و از ضريب حفاظتي ضعيفي برخوردار بوده است.

صالحي ضمن اشاره به تلاش شبانه روزي ماموران پليس اين شهرستان و شناسايي سارقان افزود: ماموران پليس در چندین عمليات ضربتي 4نفر سارق را دستگير و به اداره پليس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ صالحی خاطرنشان کرد: متهمان در بازجويي هاي پليسي ابتدا منکر هرگونه سرقت شدند که نهايتا با توجه به دلايل و قرائن به 16 فقره سرقت از منازل، اماکن عمومی و سرقت احشام اعتراف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ابرکوه در پایان به شهروندان توصيه کرد: براي پيشگيري از سرقت با اتخاذ تمهيدات حفاظتي و مراقبتي و نصب دوربين هاي مداربسته و همچنین با استفاده از نگهبان از وقوع جرایم به ویژه سرقت ها پيشگيري کنند.

انتهای پیام/ ک




Your Rating
Average (3 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد