Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

نماینده مردم ابرکوه در مجلس:

دولت بتواند مسائل جاری خود را سرانجام دهد، شاهکار کرده است


نماینده مردم ابرکوه در مجلس گفت: بر طبق مستندات و گزارش هایی که وزرا ارائه می دهند، اگر دولت بتواند مسائل جاری خود را به سرانجام برساند شاهکار کرده است.

به گزارش سرو ابرکوه، محمد رضا صباغیان نماینده مردم ابرکوه، بهاباد، مهریز، بافق و خاتم در جمع مسئولین شهرستان ابرکوه، اظهار کرد: این حوزه در عین حال که وسیعترین حوزه می باشد، محرومیت های آن از شهرستان های دیگر بیشتر است.


صباغیان افزود: طبیعتا داشتین یک نماینده به نوعی روند رفع مشکلات را کُندتر می کند؛ بنابراین اولویت ما این است که حوزه انتخابیه را به عدالت نزدیک تر کنیم و در صورت امکان کوچک تر شود.


وی با اشاره به وظیفه نماینده که نظارت و قانونگذاری است، تصریح کرد: متاسفانه به دلیل رویه نامناسبی که تاکنون بر کشور حاکم بوده است؛ نماینده ها به خاطر مسائل انتخاباتی وعده هایی می دهند که به تدریج گرفتار امور اجرایی می شوند و طبیعتا از وظایف اصلی خود باز می مانند.


نماینده مردم ابرکوه در مجلس بیان کرد: در همین راستا برای پیگیری بهتر مسائل، به این نتیجه رسیدیم که مسائل و مشکلات شهرها را اولویت بندی و سپس 4 تا 6 مورد عمده و زیرساختی را انتخاب کرده و برای رفع آنها اقدام نمایم. ضمن اینکه بقیه مسائل ریز و حاشیه ای هم باید پیگیری شود.


وی اذعان داشت: بر این اساس دستگاه های اجرایی اولویت های خود را مکتوب ارسال کنند و در پایان سال نیز درصد پیشرفت و اقدامات صورت گرفته، ارزیابی شود. هر دستگاهی که مسائل و مشکلات خود را مطرح می کند، از نماینده روند کار و پیگیری ها را جویا شود.


صباغیان گفت: اگر بخواهیم به هدف برسیم باید برنامه داشته باشیم. امروز دولت آنقدر از لحاظ مالی و اقتصادی ضعیف شده است که واقعا نیازمند است. توقع داشتن از دولت در حال حاضر که میلیاردها به بانک ها، شرکت های خصوصی و پیمانکاران بدهی دارد؛ اشتباه است.


نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور تصریح کرد: بر طبق مستندات و گزارش هایی که وزرا ارائه می دهند، اگر دولت بتواند مسائل جاری خود را به سرانجام برساند شاهکار کرده است.


وی گفت: در این شرایط اگر ما بتوانیم، یکسری پروژه ها و برنامه های آماده داشته باشیم، حوزه های قابل سرمایه گذاری در شهرستان ها را مشخص و با آماده سازی زیرساخت های لازم، از سرمایه گذاران عمده کشوری برای همکاری دعوت کنیم؛ این مسئله را به فرصت تبدیل خواهیم کرد.


صباغیان خاطر نشان کرد: بیشترین آسیبی که گریبانگیر مدیران است اینکه ناخودآگاه گرفتار مسائل حاشیه ای می شوند، در صورتی که اگر مسائل کلان را هدف گذاری و پیگیری کنند مسائل جزئی، خود به خود حل می شود.


وی متذکر شد: با هماهنگی بین 5 شهرستان این حوزه و مجموعه مسئولین استان بهتر می توان موانع را برطرف و به توسعه و موفقیت رسید. در همین راستا در نظر داریم یک شورای مشورتی تشکیل دهیم که همه افکار، استعدادها و توانمندی ها در آن جمع شود، تا به دور از مسائل محله ای و حاشیه ای در خدمت مردم باشد.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد