Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

نماینده جدید مردم ابرکوه در مجلس شورای اسلامی:

ضعف در اجرای امور نتیجه اختلاف نماینده و مدیران است/ مردم مشکلاتشان را با مسئول مربوطه مطرح کنند


صباغیان در جمع مسئولان ابرکوه ضمن بیان اینکه بدون وحدت و همراهی پیشرفت میسّر نمی شود، گفت: من دست نیاز به سمت شما مدیران دراز می کنم و تقاضا دارم با ارائه دیدگاه ها و بیان نظرات خود، به پیشرفت و آبادانی شهرستان کمک کنند.

به گزارش سرو ابرکوه، محمدرضا صباغیان نماینده منتخب بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در دهمین مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری و در جمع مدیران دستگاه های جرایی شهرستان، انتخابات را از ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی عنوان کرده و از حضور مردم در هر دو مرحله انتخابات قدردانی کرد.


صباغیان در ادامه ابراز کرد: می توان گفت حوزه انتخابیه ابرکوه، بهاباد، بافق، خاتم و مهریز بسیار وسیع و شاید یکی از محروم ترین حوزه ها است؛ بنابراین مسئولیت نماینده بسیار سنگین است که اگر خوب عمل کند برای مردم راهگشا خواهد بود در غیر اینصورت طبیعتاً آثار زیانباری به بار خواهد آورد.


صباغیان ضمن بیان اینکه بدون وحدت و همراهی پیشرفت میسّر نمی شود، گفت: من دست نیاز به سمت شما مدیران دراز می کنم و تقاضا دارم با ارائه دیدگاه ها و بیان نظرات خود، به پیشرفت و آبادانی شهرستان کمک کنند. مسلماً اگر اختلاف داشته باشیم ضعیف شده و در برابر مردم شرمنده می شویم.
وی افزود: متأسفانه برخی کاندیداها در زمان انتخابات وعده هایی می دهند که انجام آن در حیطه وظایفشان نبوده و اصلاً توانایی انجام آن را ندارند، در صورتی که وظیفه نماینده قانونگذاری در مجلس و نظارت بر آن است.


نماینده منتخب بزرگترین حوزه انتخابیه کشور خاطرنشان کرد: درست است که نماینده در برابر مشکلات مردم مسئول است و باید در هر زمان و به هر شکل پاسخگوی آنان باشد، اما در وهله اول مسولین مربوط در دستگاه های خود باید تلاش بر رفع مشکلات مردم نمایند و در صورت برخورد با مشکل، موضوع را با نماینده مطرح کنند؛ در این صورت نماینده هم برای انجام وظیفه واقعی خود که همان قانونگذاری است، فرصت کافی خواهد داشت.


صباغیان تصریح کرد: نمایندگان مجلس مانند سازنده های تلفن های همراه هستند و باید هر روز قوانین جدیدی برای بهتر شدن وضعیت موجود جامعه تصویب نمایند، یا قانونی را اصلاح یا ابطال کنند. تبیین، تدوین و نظارت بر قوانین بزرگترین کمک نماینده به دستگاه های اجرایی است.


وی تأکید کرد: مردم باید بدانند که مشکلاتشان را از طریق مسئولین مربوطه در دستگاه های اجرایی پیگیری کنند. اما آنچه مسلّم است همکاری میان مردم، مسئولین و نماینده است که می تواند موثر واقع شود.


انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد