Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در نامه ای به نماینده ابرکوه در مجلس؛

عضو شورای عالی استان ها، خواستار تقسیم عادلانه حوزه انتخابیه یزد شد


عضو شورای عالی استان ها طی نامه ای به صباغیان نماینده مجلس شورای اسلامی، خواستار تقسیم عادلانه حوزه انتخابیه استان یزد شد.

به گزارش سرو ابرکوه، رضا ربانی عضو شورای عالی استان ها طی نامه ای به نماینده مجلس شورای اسلامی خواستار تقسیم عادلانه حوزه انتخابیه استان یزد شد.

رضا ربانی در این نامه ضمن تبریک به مناسبت عضویت محمد رضا صباغیان، نماینده ابرکوه، بافق، مهریز و خاتم در کمسیون امور داخلی و شوراها اظهار کرد: محدوده حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی در استان یزد ناعادلانه و غیرمنطقی است.

وی افزود: نزدیک به 5 دوره است که حوزه انتخابیه منطقه ما از غرب، جنوب و شرق استان به طول 700 کیلومتر دارای یک نماینده می باشد.

ربانی خاطر نشان کرد: آخرین بار هم درخواست تغییر حوزه های انتخابیه در استان در فروردین ماه سال جاری در صحن علنی مجلس مطرح گردید که به علت نزدیک بودن به انتخابات مرحله دوم مجلس این درخواست برگردانده شد.

وی در ادامه خواستار پیگیری این موضوع مهم از سوی نماینده مردم ابرکوه، بافق، مهریز و خاتم در مجلس شورای اسلامی شد و گفت: امید است این موضوع مهم  مجددا در جریان بیفتد و 9 شهرستان استان به سه حوزه انتخابیه هم مرز تقسیم و هر حوزه دارای یک نماینده شود و مرکز استان هم با وجود 600 هزار جمعیت دارای 2 نماینده باشد.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد