Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه:

دولتمردان چوب لای چرخ یکدیگر نگذارند/ دولت از انتقادات سازنده دلسوزان استقبال کند


امام جمعه ابرکوه گفت: اعضاء دولت در مقام عمل چوب لای چرخ یکدیگر نگذارند و اختلافات را به صحنه مطبوعات و رسانه ها نکشانند، که آسیبی برای حکومت و نظام است.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، با تأکید بر عملکرد تیمی دولت که مقام معظم رهبری مطرح کردند، اظهار کرد: عملکرد تیمی دولت یعنی ورزاء و اعضاء کابینه علاوه بر حوزه فعالیت کاری خودشان چون هدف و تصمیم مشترک دارند، در اجرا نیز با هم همکار و همسو باشند و مشکلات را در درون خود حل کنند.

اعضای دولت در عمل چوب لای چرخ یکدیگر نگذارند
حسینی افزود: تیمی بودن به معنی ضرورت داشتن انضباط، پیروی از قانون، فراهم نکردن زمینه اختلاف و دلسرد کردن مردم است، یعنی کارها و مأموریت های محوّل شده به دولت، در زمان مناسب و به شیوه درست و بر اساس اسناد بالادستی که در برنامه ششم توسعه لحاظ شده است و متأسفانه حدود یک سال معلق و بلاتکلیف مانده است، انجام شود.

وی گفت: لذا اعضاء در مقام عمل چوب لای چرخ یکدیگر نگذارند و اختلافات را به صحنه مطبوعات و رسانه ها نکشانند، چرا که این موضوع آسیبی برای حکومت و نظام است و در قالب همین تیمی شدن است که آنها می تواند در قامت خادم ملت، مشکلات مردم را در زمینه های اقتصادی و اجتماعی حل کند.

امام جمعه ابرکوه بیان کرد: اعضای دولت باید چنان با هم منسجم عمل کنند که ملت بتواند آنان را به جای دولت دوازدهم، تیم دوازدهم بخواند. اگر چه تا کنون دولت ها تیمی عمل نکرده اند ولی با عمل به توصیه پدرانه رهبر معظم انقلاب این دولت می تواند آغازگر دولت تیمی باشد.

دولت در جریان تیمی شدن از انتقادات سازنده دلسوزان استقبال کند
حسینی اذعان کرد: در این راستا دولت نباید جناحی عمل کند، کار سیاسی انجام دهد ولی سیاسی کاری نکند، به حواشی نپردازد، از انتقادات سازنده دلسوزان استقبال کند، در قبال عوامل نفوذی و جریان های فتنه هوشیار باشد تا به بدنه دولت نفوذ نکنند. زیرا مهمترین رادِع و مانع تیمی شدن دولت، عوامل نفاق و عقده داران هستند.

وی تیمی عمل کردن دولت را همانند تیم فوتبال معرفی کرد و گفت: که تلاش هر یک از ظرفیت ها می تواند سبب افزایش کمیت و کیفیت مجموعه شود و در نهایت این تلاش یا کم کاری باعث شود به طرف مقابل گل بزنند و یا فرو پاشند.

دولت در دریای شعارها و بوق های تبلیغاتی غرق نشود
امام جمعه توصیه کرد: دولت تلاش کند دوباره در دریای شعارها غرق نشود و در بوق های تبلیغاتی ندمد و فریاد نزند. بر ظرفیت های درون زای جامعه تأکید داشته باشد تا با کاهش وابستگی به بازارها و سرمایه گذاران خارجی، قدرت ملی کشورمان در چشم انداز بیرونی از شکوه و عظمتی خاص برخوردار شود.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد