Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

معاون فنی و اجرایی ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن ابرکوه:

سرشماری 10 روستای ابرکوه به طور کامل انجام شد/ خانوارهای غایب با ستاد تماس بگیرند


معاون فنی و اجرایی ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن ابرکوه گفت: خانوارهایی که در سرشماری اینترنتی یا در زمان مراجعه ماموران حضور نداشتند، با تماس تلفنی یا مراجعه به ستاد در سرشماری شرکت کنند.

احمد آخوندی معاون فنی و اجرایی ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن ابرکوه در گفتگو با سرو ابرکوه، اظهار کرد: از مشارکت مردم شهرستان در ثبت نام اینترنتی سرشماری که باعث کسب رتبه برتر در بین شهرستان های استان یزد شد، تشکر ویژه داریم.


آخوندی ضمن درخواست از مردم برای ادامه همکاری با مأموران سرشماری و صعه صدر در پاسخگویی به آنها، گفت: در روزهای اولیه سرشماری تعداد 3819 و تا روز هشتم حدود 28 درصد خانوار ابرکوهی در فهرست آمار ثبت شده اند.


معاون فنی و اجرایی ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن تصریح کرد: از این تعداد حدود 3 درصد خانوارها در زمان حضور ماموران سرشماری، غایب بوده اند، که خواهمشند است طبق دستورالعمل اقدام نمایند.


وی خاطر نشان کرد: تا کنون سرشماری 10 روستای شهرستان به طور کامل صورت گرفته است. ضمنا خانوارهای شهرستانی که در زمان مراجعه مامور، در منزل حضور نداشتند ولی در سرشماری اینترنتی مشارکت نموده و کد آماری 12 رقمی در اختیار دارند، با استفاده از کد خانوار غایب (کد مندرج در برگه اطلاعیه الصاقی به درب منزل توسط مامور) به https://www.sarshomari95.ir وارد و کد آماری خود را ثبت نمایند.


آخوندی افزود: خانوارهایی که در سرشماری اینترنتی شرکت نکرده اند، نیز می توانند با استفاده از کد خانوار غایب (کد مندرج در برگه اطلاعیه الصاقی به درب منزل توسط مامور )  به سایت https://www.sarshomari95.ir  وارد شده و بطور اینترنتی در سرشماری مشارکت نمایید.


معاون فنی و اجرایی ستاد سرشماری ابرکوه خاطر نشان کرد: افرادی هم که به اینترنت دسترسی ندارند، می توانید از ساعت 8 صبح تا 8 شب با شماره تلفن32820888 ستاد سرشماری شهرستان خود تماس حاصل نموده و  در سرشماری مشارکت نمایید.


وی تاکید کرد: طبق قانون کسانی که بیش از شش ماه در شهرستان سکونت دارند، باید سرشماری شوند. لذا از کلیه کارفرمایان و مالکین چاههای کشاورزی خواهشمندیم با ماموران سرشماری برای ثبت اطلاعات کارگران غیربومی آنها همکاری کنند.


آخوندی در پایان گفت: یک تیم اجرایی 21 نفره در ستاد سرشماری ابرکوه در حال ثبت آمار و رصد فعالیت های مربوط به سرشماری می باشند.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


عبدالصمد
چرا باید مسئول سرشماری شهرستان ابرکوه یک یزدی باشه.مگه قحط الرجال داریم
0 (0 Votes)
Posted on ۱۳۹۵/۰۸/۱۱ ۱۵:۱۱.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد