Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

همزمان با شب شهادت امام علی(ع)؛

فیلم داستانی«گهواره یا آغوش من» در ابرکوه روی پرده رفت


فیلم داستانی «گهواره یا آغوش من»، همزمان با ایام شهادت حضرت علی(ع) در ابرکوه و بخش بهمن اکران خواهد شد.

به گزارش سرو ابرکوه، فیلم کوتاه داستانی«گهواره یا آغوش من» توسط مجید آزادگان جهت شرکت در جشنواره فیلم کوتاه رضوی یزد ساخته  شده و بر اساس داستانی با موضوع واقعه عاشورا است. محوریت اصلی آن، قصه زندگی شخصیتی است که در تعزیه نقش حرمله خوان را بازی می کند.

فیلم داستانی گهواره یا آغوش من همزمان با ایام سوگواری شهادت جانشین رسول الله، حضرت علی(ع) در روز سه شنبه 16 تیرماه در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه رأس ساعت 18 بر روی پرده می روند. علاقه مندان به تماشای این فیلم در بخش بهمن نیز می توانند آن را در روز چهارشنبه 17 تیر ماه رأس ساعت 22 در محله اردی مشاهده نمایند.

صحنه های مختلف فیلم مذکور با نقش آفرینی حسن دهستانی، عاطفه اکرمی، کیمیا فلازاده، اصغر باقری، محمد فلازاده، بی بی صدیقه قائم محمدی، کیانا فلاح زاده، نگار فرهمند، حبیب مژده پو ، سپیده السادات احمدزاده، حجت فرجی، ابوالفضل مسعودی و محمدیاسین یادگاری در شهرستان ابرکوه بخش بهمن محله اردی که پایگاه هنر تعزیه شهرستان می باشد، فیلمبرداری شده است.

داستان فیلم گهواره یا آغوش من از این قرار است که شخصیت اصلی آن به علل مختلف فرزندان خود را از دست می دهد و این تصور غلط را در اذهان مردم به وجود می آورد که به علت نقشی که در تعزیه بازی می کند چنین رخدادری برایش پیش آمده است؛ اما در ادامه داستان خواهیم دید که این تصور کاملا غلط بوده و او به شکل معجزه آسایی دارای فرزند می شود و ...

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (3 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد