Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

حجت الاسلام مدرسی:

ماهواره از اعتیاد برای نسل جوان زیان آورتر شده است/مبارزه با ماهواره صرفاً کاری فرهنگی می طلبد


امام جمعه بخش مرکزی یزد در جمع سرمربیان حلقه های صالحین استان یزد گفت: فساد و نابهنجاری های شبکه های ماهواره ای به اندازه ای است که امروز ماهواره از اعتیاد برای نسل جوان زیان آورترشده است.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه الغدیر، حجت الاسلام سیدکاظم مدرسی در جمع سرمربیان حلقه های صالحین سراسر استان با اشاره به اینکه 74 درصد از شبکه های ماهواره ای مدگرایی را به نمایش می گذارد اظهار داشت: بیش از 50 درصد از پوشش و رفتار های امروز جوانان از این شبکه های ماهواره ای الگو برداری شده است.

امام جمعه محمدآباد با بیان اینکه آفت های فرهنگی در هر لحظه و زمان مسلمانان را تهدید می کند گفت: مسلمین بایستی در آفت زدایی فرهنگی تلاش عدیده ای کنند و آنقدر آب دیده، صاف و مصفا شوند که هیچ آفتی نتواند آنان را از پا درآورد.

وی با اشاره به هشدارهای چند سال قبل مقام معظم رهبری در خصوص هجمه فرهنگی، شبیخون فرهنگی و ناتو فرهنگی گفت: آن موقع گوش برخی ها بدهکار این مسائل و هشدارها نشد اما امروز با رسیدن به این مهم بایستی در مقابل  معضل ماهواره دفاع جانانه داشته باشیم .

حجت الاسلام مدرسی با بیان اینکه ماهواره اسلحه ای در دستان دشمن است افزود: باید باور کنیم غیراز فرهنگ تشیع سمت و سوی تمامی فرهنگ ها به سمت بیراهه است.

مدرسی تصریح کرد: فساد و نابهنجاری های شبکه های ماهواره ای به اندازه ای است که امروز ماهواره از اعتیاد برای نسل جوان زیان آورترشده است.

 

18 هزار شبکه های ماهواره ی قران کریم را مورد تهاجم خود قرار داده اند

امام جمعه بخش مرکزی استان یزد اظهار داشت: اگر چه در عصر امروز بتوان از نفوذ اثرات مخرب اینترنت و فضای مجازی با فیلترینگ مقابله کرد اما مبارزه با ماهواره صرفاً کاری فرهنگی می طلبد.

وی با اشاره به اینکه حدود 18 هزار شبکه های ماهواره ی قران کریم را مورد تهاجم خود قرار داده اند بیان کرد: شبکه های ماهواره ای که به نام ائمه ی اطهار«ع» نیز از جمله شبکه الله یاری، فدک و  شبکه امام حسین «ع»  فعالیت می کنند در مسیر دشمن حرکت می کند.

حجت الاسلام مدرسی، تضعیف بنیان اعتقادی و خانوادگی، عادی کردن روابط دختر پسر، همچنین ترویج سبک زندگی غربی میان مردم مسلمان  و فاصله انداختن میان مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اهداف شبکه های فاسد ماهواره ای عنوان کرد.

نرم افزار های مخرب اینترنتی  وایبر و واتس آپ را آفتی برا نسل جوان/ جنایات کثیر تروریستی و صهیونیستی در منطقه مقابله با جریان بیداری اسلامی است

وی در ادامه نرم افزار های مخرب اینترنتی  وایبر و واتس آپ را آفتی برای نسل جوان امروز عنوان کرد و گفت: سرمربیان و مسئولین حلقه های صالحین بایستی چاره ای در آفت زدایی فرهنگی از جامعه بیاندیشند.

امام جمعه محمدآباد در این رابطه تاکید کرد: سرمربیان حلقه های صالحین از زاویه تولی و تبری در خصوص این معزل، مردم را آگاه کنند و همچنین بخشی دیگر از مردم از طریق فتوای مراجع از این آسیب روشن می شوند.

وی در پایان با بیان اینکه جنایات تروریستی و درگیری های اخیر در منطقه خاورمیانه  بر سر بیداری اسلامی  و تضعیف مکتب اسلام و اهل بیت«ع» در جهان است تاکید کرد: امروز شیعه مورد تهاجم فرهنگی نیست بلکه اندک گرایش به شیعه  هم مورد تهاجم فرهنگی دشمن قرار گرفته است.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد