Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا


ورزش مهم ترین عامل بازیابی سلامتی یک معتاد


یکی از ورزشکاران زورخانه حیدر کرار مهردشت که 8 سال است اعتیاد خود را ترک کرده، از اهمیت ورزش در زندگی و تاثیر آن از ترک اعتیاد برای جوانان گفت.

به گزارش سرو ابرکوه، برای اولین بار و در اقدامی بی سابقه ویژه برنامه صندلی داغ با حضور ورزشکاران در زورخانه حیدر کرار شهر مهردشت با موضوع «درس عبرت» برگزار شد.

در این ویژه برنامه پس از انجام ورزش زورخانه ای، یکی از ورزشکاران که 8 سال است اعتیاد خود را کنار گذاشته و با ورزش زندگی بسیار سالم و شیرینی را سپری می کند در مقابل همگان بر روی صندلی نشست و از روزهای تاریک خود برای جوانان سخن گفت.

این فرد که توانسته بود با توکل به خداوند و روی آوردن به ورزش، مواد مخدر را کنار گذاشته و یک زندگی شاد در کنار خانواده اش را آغاز کند اظهار داشت: ورزش مهم ترین عامل بازیابی سلامتی من در طول این هشت سال بوده است و اکنون خوشحالم که با فرزندانم در این زورخانه ورزش می کنم. امیدوارم کلیه جوانان از سرگذشت من عبرت گرفته و هرگز گرد مواد مخدر نگردند، چرا که زندگی با اعتیاد برابر است با نابودی.

در پایان این ویژه برنامه به 8 نفر از ورزشکاران که مباحثی پیرامون اعتیاد مطرح نموده بودند به رسم یادبود هدایایی اهدا گردید.

مبنبع: روابط عمومی اداره ورزش و جوانان ابرکوه

Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد