Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

كارشناس صنايع و اشتغال فرمانداری ابرکوه:

متقاضیان؛ تسهیلات اشتغالزایی را از دستگاه های اجرایی مطالبه کنند/ معرفی رسته های شغلی اولویت دار در ابرکوه


كارشناس صنايع و اشتغال فرمانداری ابرکوه گفت: افراد جویای کار در ابرکوه جهت ایجاد مشاغل اولویت دار می توانند، تسهیلات مربوطه را از دستگاه های اجرایی شهرستان دریافت کنند.

به گزارش سرو ابرکوه، صبح امروز جلسه کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری ابرکوه، با حضور اعضاء در محل فرمانداری برگزار شد.

محمد مهدی زارع زاده كارشناس صنايع و اشتغال فرمانداری ابرکوه، ضمن اشاره به ضرورت پیگیری رفع موانع اشتغالزایی در شهرستان توسط مسئولان اظهار کرد: متقاضیان تسهیلات ایجاد شغل در ابرکوه با توجه به شغل و حرفه مربوطه خود، می توانند تسهیلات لازمه زا از دستگاه های ذی ربط پیگیری کنند.

زارع زاده عنوان کرد: بر اساس برنامه های اعطاي تسهيلات اشتغال و دستورالعمل اشتغال فراگير، افراد جویای کار می توانند جهت دریافت تسهيلات مشاغل خانگی، روستایی و زمینه های مختلف دیگر به دستگاه اجرایی مربوطه مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: مشاغل نساجی، زیور آلات، زیلو و زیراندازهای سنتی، ایجاد مراکز تفریحی، اقامتگاه های بوم گردی و هتلینگ و همچنین خدمات گردشگری در حوزه صنایع دستی و گردشگری؛ ارائه خدمات فنی و مهندسی و توسعه فعالیت های دانش بنیان مرتبط، احداث صنایع نساجی و فرش دست باف (ریسندگی، بافندگی، چاپ و تکمیل، پوشاک و...)، صنایع شیمیایی و سلولزی (تولید انواع گرانول و فیلم های پلاستیکی و...) در حوزه صنعت، از رسته های شغلی اولویت دار در شهرستان هستند.

کارشناس صنايع و اشتغال ابرکوه ضمن تأکید بر اطلاع رسانی بیشتر در زمینه ارائه تسهیلات بانکی به کارآفرین ها، گفت: احداث باشگاه ورزشی، ایجاد کسب و کارهای صنعت ورزش و گردشگری ورزشی در حوزه ورزش، مكانيزاسيون و توسعه فعاليت هاي دانش بنيان مرتبط، توليدات دامي (تولید گوشت سفيد و قرمز، مرغ تخم گذار، تخم مرغ و ...)، توليدات گياهي (توليد گل، سبزي و صيفي جات، توليد و بسته بندي گياهان دارويي و ...) در حوزه کشاورزی، از دیگر حرفه های اولویت دار است.

زارع زاده اذعان کرد: افرادی که علاقه به ایجاد خدمات كلينكي، آزمايشگاهي، پراكلينكي و ... سلامت الکترونیک، در حوزه سلامت و بهداشت، چاپ و نشر، شرکت های تبلیغاتی سمعي و بصري، در حوزه فرهنگ و ارشاد، توليد محتوا در حوزه فناوري اطلاعات، تكميل و احداث مجتمع هاي بين راهي، نوسازي ناوگان حمل و نقل جاده اي و مسافري، ايجاد شركت هاي حمل و نقل ريلي و هوايي در حوزه حمل و نقل دارند، می توانند از تسهیلات و خدمات مربوطه استفاده کنند.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد