Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با محوریت فرهنگ سازی و گفتمان اقتصاد مقاومتی؛

مستند «پرواز» کارگردان ابرکوهی به بخش نهایی جشنواره ملی زنده رود راه یافت


نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند زنده رود در اصفهان برگزار شد که طی آن فیلم مستند پرواز به بخش نهایی جشنواره راه یافت.

به گزارش سرو ابرکوه، نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند زنده رود به میزبانی اصفهان برگزار شد که طی آن مستند «پرواز» به تهیه کنندگی موسسه مردم نهاد کارنگ و کارگردانی سجاد ابطحی به بخش نهایی جشنواره ملی زنده رود راه یافت.

ابطحی در این رابطه اظهار کرد: پروزا، که پیش از این به جشنواره بین‌المللی فیلم رشد و جشنواره سه دقیقه با ورزش راه یافته بود، روایتگر زندگی یک ورزشکار معلول است.

وی با بیان اینکه این سومین حضور فیلم پرواز در جشنواره های ملی می باشد، تصریح کرد: جشنواره فیلم کوتاه مستند زنده رود با هدف گفتمان‌سازی و فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی برگزار شده است.

این کارگردان ابرکوهی اضافه کرد: موسسه مردم نهاد کارنگ کویر به عنوان نخستین سازمان مردم نهاد فعال در زمینه فیلم سازی در استان یزد  تهیه کننده و مجری طرح این فیلم کوتاه می باشد.

ابطحی ضمن قدردانی از عوامل و تهیه کننده فیلم پرواز، گفت: نواب محمدی به عنوان تدوینگر، اصغر عباسی و مسعود امیدواری نیز به عنوان تصویربرداران در به سرانجام رساندن این اثر همکاری موثری داشتند.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد