Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

استاد دانشگاه امام حسین(ع) تهران؛

ملت باید با هوشیاری به فرد اصلح که تابع گفتمان مقاومت است رای بدهد


دکتر صدقی در جمع بسیجیان ابرکوه گفت: ملت باید اولا در انتخابات شرکت کند و ثانیا با هوشیاری به فرد اصلح که تابع گفتمان مقاومت است رای بدهد.

به گزارش سرو ابرکوه، دکتر صدقی استاد دانشگاه امام حسین(ع) تهران صبح امروز در جمع بسیجیان گفت: سیاست در دین مبین اسلام یعنی قدرت در دست کسی باشد که مردم را به سمت خیر و کمال هدایت کنند.

صدقی بیان داشت: در سال 57 امام بعد از 15 سال تبعید با یاری امت توانست حکومت الله در ایران بر پا کند، از آن روز که امام(ره) به قدرت رسید آمریکا مبارزه با ملت و امام(ره) را شروع کرد، ترورها، شورش ها، 8 سال جنگ و... همه به این دلیل که این کلمه طیبه از بین برود.

این استاد دانشگاه گفت: امام(ره) نمی خواست مطیع شیطان بزرگ(آمریکا) باشد، تحریم ها شروع شد. جنگ فرهنگی بسیار گسترده ای شروع شدو....

وی ادامه داد: اکنون نیز دشمن برای انتخابات سه هدف دارد و این اهداف را از سه طریق دنبال می کند. هدف اول اینکه آنقدر به ملت فشار بیاورند تا مردم با دست خود حکومت را سرنگون کنند.

دکتر صدقی افزود: دومین هدف اینکه مردم در انتخابات شرکت نکنند، و سومین هدف اینکه اگر در دو هدف قبل پیروز نشدند به کسی که اهداف امام(ره) و رهبر معظم انقلاب(مدظله) را دارد رای ندهند.

وی اظهار داشت: از سه طریق این اهداف را پیگیری می کنند، طریق اول اینکه هدف دشمن بزرگ ما آمریکا، اشغال کامل ایران است که می داند نمی تواند به این هدف برسد.

استاد دانشگاه امام حسین(ع) گفت: طریق دوم دشمن، بمباران کردن ایران است که می دانند این طریق هزینه های زیادی برای آنها دارد و طریق آخر اینکه برنامه ریزی جهت فشار اقتصادی بسیار سنگین و محاصره کامل ایران با تمام قدرت تا تسلیم کامل ایران است.

دکتر صدقی افزود: اگر مقاومت ملت ایران بشکند و تسلیم شویم تجزیه ایران، و براندازی نظام را در پی خواهد داشت. ملت باید با هوشیاری اولا در انتخابات شرکت کند و ثانیا با هوشیاری به فرد اصلح که تابع گفتمان مقاومت است رای بدهد.

وی اشاره کرد: گفتمان سازش، گفتمان تسلیم است و اگر امروز تسلیم شویم باید کم کم در تمام مواضع خود تسلیم شویم.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد