Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

یادداشت/

پروژه حذف یاران بین الملل گفتمان مقاومت


یکی از مراکز بین المللی در ترسیم قدرت های آینده جهان، گفتمان ها را جایگزین کشورها و بلوک های غرب و شرق بیان کرده است و اینگونه ادامه می دهد که در غرب آسیا گفتمان متدوال و رایج گفتمان مقاومت خواهد بود.

سرو ابرکوه؛ یکی از مراکز بین المللی در ترسیم قدرت های آینده جهان، گفتمان ها را جایگزین کشورها و بلوک های غرب و شرق بیان کرده است و اینگونه ادامه می دهد که در غرب آسیا گفتمان متدوال و رایج گفتمان مقاومت خواهد بود.

گفتمان مقاومت، گفتمانی است که محل تولدش ایران اسلامی است و الان علاوه بر مصرف داخلی که بعضا هم مغفول واقع می شود به حد صادرات رسیده است و کشورهای زیادی از این کالای ایرانی اسلامی بهره مند گردیده اند.

در بر حق بودن آن همین بس که مخالفان آن امریکا شیطان صفت و اسرائیل غاصب می باشد.

استکبار چون اولا ترس وحشتناکی از این گفتمان در هر کجای عالم دارد و آنرا مخالف منافع شیطانی خود می داند و ثانیا توان مقابله با ایران بعنوان مولد این گفتمان ندارد. پس به ناچار با یاران شیطان صفت خود برنامه های در راستای حذف یا کم رنگ کردن آن در سطح جهان می باشد.

یکی از برنامه ها،حذف یاران و لیدرهای منطقه ای و بین الملل این گفتمان است.

تقریبا از دو سال قبل طبق هماهنگی اطلاعات بین برخی سرویس های منطقه ای و فرا منطقه ای این امر در دستور کار قرار گرفته و وارد یک روند جدید شده است.

دستگیری آیت الله النمر در عربستان، شیخ سلمان در بحرین، و اینک علامه زکزاکی در همین راستا بوده است.

طبق یک جمع بندی راهبردی که ماحصل برآورد این سرویس های اطلاعاتی است مهار نفوذ منطقه ای ایران بدون حذف و ایجاد محدودیت برای حامیان و مروجان بین المللی گفتمان مقاومت نخواهد بود.

در این بین سرویس های اطلاعاتی عربستان و موساد بیش از دیگران به این موضوع اعتقاد و در همین راستا بیشترین همکاری را داشته اند. موساد نقش جوی در شناسایی و ارائه اطلاعات و طرح عملیاتی و سرویس های اطلاعاتی عربستان نقش تامین کننده مسائل مالی را ایفا می کند.

در نحوه مواجه با آیت الله النمر و علامه زکزاکی شباهت های وجود دارد ، اولا سرویس های امنیتی عربستان و نیجریه چند سال تلاش های وافری در فاصله گرفتن این دو شخصیت از اقدامات تبلیغاتی و گفتمانی داشته اند و خوشبختانه موفق نشده اند. در همین راستا سه تن از فرزندان علاه زکزاکی را در مراسم روز قدس سال گذشته به شهادت رساندند، ثانیا با ناامیدی از ترور شخصیتی آنان به فکر دستگیری آنها افتادند و هر دو بزرگوار بعد از مجروحیت سنگین از دسترس طرفدارانشان خارج شدند.

باید بگوییم اگر درباره دستگیری علامه زکزاکی خوب عکس العمل نشان ندهیم باید منتظر دستگیری دیگر رهبران گفتمان مقاومت در اقصی نقاط جهان و حکم اعدام علامه زکزاکی باشیم.

طنین خاتم

نویسنده: علی شیخ زاده




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد