Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

به همت فعالین فرهنگی شهرستان؛

نخستین قرارگاه دانش آموزی «خشت اول» و خانه طلاب در ابرکوه افتتاح شد + عکس


قرارگاه دانش آموزی خشت اول با هدف تربیت مریی و انجام فعالیت های فرهنگی و تربیتی، بعنوان زیر مجموعه ی جبهه فرهنگی ندای بهشت افتتاح شد.

به گزارش سرو ابرکوه، قرارگاه دانش آموزی و خانه طلاب جوان خشت اول شهرستان ابرکوه با حضور امام جمعه، اساتید، طلاب حوزه علمیه و مدیران موسسات زیر مجموعه جبهه فرهنگی ندای بهشت افتتاح شد.

مسعود امیدواری مدیر روابط عمومی ندای بهشت در گفتگو با سرو ابرکوه با بیان این خبر، اعلام کرد: با تاسیس خشت اول، تعداد موسسات فعال زیر مجموعه ی جبهه فرهنگی ندای بهشت پس از گروه هنری آینه، هیئت دانش آموزی علمدار حسین(ع) و مؤسسه آموزشی و پژوهشی دفتر مشق، به 4 مجموعه می رسد که در عرصه های هنری، مذهبی، آموزشی و تربیتی در حال فعالیت هستند.

امیدواری در ادامه افزود: این موسسه با هدف تربیت مربی و انجام فعالیت های تربیتی تاسیس شده که از تابستان آغاز به کار کرده است.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه نیز در این مراسم پیشنهاد عضویت نماینده ای از جبهه فرهنگی ندای بهشت در شورای فرهنگ عمومی شهرستان را مطرح کرده و گفت: با توجه به گستردگی فعالیت های جبهه فرهنگی ندای بهشت، پیشنهاد می شود که یک نفر به عنوان نماینده این مجموعه، به عضویت شورای فرهنگی شهرستان درآید و در جریان فعالیت های فرهنگی شهرستان قرار گیرد.

انتهای پیام/ ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد