Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

جانشین قرارگاه قرب بقیه الله(عج) مطرح کرد

نقش مراکز قرآنی در صف آرایی مقابل دشمن جنگ نرم، نقش کلیدی است


جانشین قرارگاه قرب بقیه الله(عج)، در حاشیه بازدید از بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین(ع) گفت: نقش مراکز قرآنی در صف آرایی مقابل دشمن در جبهه جنگ نرم، نقشی کلیدی است.

به گزارش سرو ابرکوه، حسین یکتا جانشین قرارگاه قرب بقیه الله(عج) در سفر خود به شهرستان، از بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین(ع) بازدید کرد.

حسین یکتا در جمع اعضای هیات مدیره مجموعه مذکور ضمن ابراز خرسندی از حضور در بزرگترین مجتمع قرآنی کشور، اظهار کرد: این مکان  نماد عزم ها و اراده ها در حوزه فعالیت های قرآنی کشور است و کوثر بودن قرآن به خوبی در آن قابل مشاهده است.

جانشین قرارگاه قرب بقیه الله(عج) ضمن تأکید بر تقویت باورهای دینی و تربیت نیروی های انقلابی، متعهد و وفادار به نظام اسلامی در مراکز قرآنی، افزود: دشمنان در فکر براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند و امروز تمام جبهه کفر در مقابل تمام جبهه حق صف آرایی نموده و با راه اندازی جنگ نرم سعی در انحراف جوانان و نوجوانان این مرزو بوم را دارند.

وی ادامه داد: نقش مراکز قرآنی در این مبارزه فرهنگی و جبهه جنگ نرم، یک نقش کلیدی و اثر گذار می باشد؛ لذا مجتمع فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین(ع) ابرکوه یک مجموعه بی نظیر در این زمینه می باشد.

شایان ذکر است در این دیدار حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه و حجت الاسلام نجیمی رئیس دفتر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی یزد، حسین یکتا را همراهی کردند.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد