Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع‌دستی وگردشگری ابرکوه:

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت‌های ابرکوه


رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ابرکوه، گفت: با توجه به ظرفیت‌هایی که در شهرستان وجود دارد، حضور در این نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی ابرکوه در سطح ملی و بین‌المللی است.

به گزارش سرو ابرکوه، امروز مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار شد.

مجاهد کرباسی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ابرکوه، به همراه فاطمه دانش مدیرکل میراث استان یزد، از غرفه‌های این نمایشگاه بازدید کردند.

کرباسی در حاشیه بازدید از غرفه شهرستان ابرکوه، در گفتگوی تلفنی با خبرنگار سرو ابرکوه؛ اظهار کرد: غرفه‌ها همه جذاب و دیدنی بودند، چراکه همه بهترین‌های شهرستان‌ها و استان‌های کشور در اینجا به نمایش گذاشته شدند.

وی با اشاره به حضور برخی شهرستان‌های استان در این نمایشگاه، تصریح کرد: یازدهمین نمایشگاه گردشگری بین‌المللی فرصت بسیار مناسبی جهت معرفی ابرکوه و ظرفیت‌های تاریخی و دیدنی آن در سطح ملی و بین‌المللی است.

کرباسی افزود: در غرفه ابرکوه، صنایع‌دستی خاص، غذاهای محلی و شیرینی‌های سنتی مثل چنگال سین، خشکبار و فراورده‌های محصولات کشاورزی، چنته بافی، تابلوها و بروشورهای معرفی آثار تاریخی و بی‌نظیر شهرستان وجود دارد، که موردتوجه بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ابرکوه، با تأکید بر اینکه نمایشگاه تا ششم بهمن‌ماه دایر است، خاطرنشان کرد: غرفه ابرکوه در این نمایشگاه به همت اداره کل میراث فرهنگی استان یزد و همچنین فرمانداری، شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و گروه فعالان حوزه گردشگری شهرستان راه‌اندازی شده است.

وی در پایان گفت: ندایی معاون توسعه روستایی رئیس‌جمهور، محب خدایی معاون گردشگری کشور، جانفشان مدیرعامل صندوق احیا و بهره‌برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی کشور، طباطبایی رئیس مجمع هتل داران، موحد رئیس انجمن تور لیدرهای استان و خبرنگاران شبکه‌های سراسری، از غرفه ابرکوه بازدید کردند.

انتهای پیام/ ف

 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد