Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن:

هدف نظام سلطه جهت براندازی انقلاب با تفکر افراد ساده لوح داخلی در مورد ابرقدرت ها همخوانی ندارد


امام جمعه بخش بهمن: در حالی که نظام سلطه حاضر است بهترین جایگاه را به ایران بدهد که انقلاب نابود کند، برخی افراد ساده لوح در کشور فکر می کنند، ابرقدرت‏ها؛ حاكم و كدخداي عالم هستند.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین علیزاده امام جمعه بخش بهمن ضمن اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، اظهار کرد: يكي از مسائل مهمي كه ایشان تأكيد كرده‏اند، مسأله «انقلابي ماندن» می باشد، که دشمن در صدد است از کشور و حتی حوزه های علمیه انقلاب زدائی کند.


حجت الاسلام علیزاده افزود: نظام سلطه حاضر است جایگاه مناسبی به ايران اسلامي بدهند، به شرطي كه ايران دست از انقلابي‏گري بردارد. در مقابل بعضی افراد خام و ساده لوح در کشور، هم فکر می کنند ابرقدرت‏ها؛ حاكم و كدخداي عالم هستند، که براي پيشرفت، موفقيت و عزت در دنياي كنوني بايد با آن‏ها ساخت.


وی بیان کرد: مرزبندي پررنگ در برابر دشمن، پايبندي به مكتب امام و شناخت درست اصول و شاخص‏هاي مكتب، ولايتمداري و تبعيت خردمندانه از ولي فقيه، عدالتخواهي و مبارزه با ظلم و فساد و دفاع از محرومان و مستضعفان در تمامي نقاط عالم، را از شاخصه‏هاي مهم برای انقلابي بودن و انقلابي زيستن‏ معرفی کرد. 


امام جمعه مهردشت با اشاره به رزمايش اقتدار ولایت كه نخستين رزمايش آزمايش موشك‏هاي بالستيك سپاه پاسداران بود، گفت: هيچ کس نمي‏تواند ما را از حقوق خودمان محروم كند.


علیزاده خاطر نشان کرد: تمام غربي‏ها و سردمداران نظام سلطه بايد بدانند ايران امنيت ملي خود را معامله نخواهد كرد و به‏ هيچ‏عنوان توان دفاعي كشور قابل مذاكره نيست و هيچ قطعنامه‏اي نمي‏تواند جلوي پيشرفت نظامي ايران را بگيرد.


این مقام مسئول در آستانه 29 اسفندماه روز ملي ‏شدن صنعت نفت ايران تصریح کرد: باید كاري كنيم كه وابستگي مالي كشور به نفت كمتر شود، چراکه دشمنان از نفت به‏عنوان يك حربه سياسي استفاده کرده و برای ما مشکل ایجاد می کنند.


خطیب جمعه بخش بهمن با توجه به حدیث حضرت امیرالمومنین (ع) که فرمودند: هر روزی که در آن، معصیت ‏خدا نشود روز عید است، گفت: در سال جدید و عید، باید تغییراتی در ما حاصل شود و حال ما به احسن حال تبدیل شود. بايد تحولي هم در روح، قلب و برنامه های ما  پيدا صورت گیرد.


علیزاده همچنین با نزدیک شدن به روز جهاني آب تاکید کرد: مشکل کم آبی در بخش بهمن موضوع مهمی است که مردم باید دقت داشته باشند و در مصرف آن صرفه جویی کنند و همچنین مسئولان برای مشکل سالم بودن آب، چاره ای اندیشه کنند.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد