Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

انتقاد امام جمعه بخش بهمن از کم توجهی مسئولین ابرکوه؛

وقتی پاسخ مطالبات مردم، تهدید به «زندان» است/ فاصله بین مسئولین و مردم، خطرناک تر از داعش


امام جمعه بخش بهمن در جلسه شورای اداری گفت: عده ای در پاسخ مردم نسبت به خواسته هایشان، آنها را به زندان تهدید می کنند.

به گزارش سرو ابرکوه، امام جمعه بخش بهمن در جلسه امروز شورای اداری شهرستان ضمن تبریک هفته دولت و تقدیر از همه مسئولین به ویژه سید نبی رسولی فرماندار شهرستان و باقی پور شهردار مهردشت در راستای فعالیت های صورت گرفته در شهر بخش بهمن، به بیان برخی از شاخصه های دولتمردان از زبان امام علی (ع) پرداخت:


برخی از مسئولین را حتی 10 درصد از مردم هم نمی شناسند
حجت الاسلام علیزاده اظهار کرد: کارگزارن باید مراقب نفس خود بوده و در کنار مردم باشند؛ مردم به بودن مسئولین نیاز دارند اما متأسفانه برخی از مسئولین بخش و شهرستان را حتی 10 درصد از مردم هم نمی شناسند؛ در حالی که در کنار مردم بودن وظیفه مهم مسئولین است و در این رابطه جناح گرایی اصلاً معنایی ندارد.


علیزاده با صراحت گفت: چرا وقتی مردم خواسته ای دارند و پشت درِ اتاق مسئولی می روند، باید با تهدید شدن به زندان جواب مردم داده شود؟! شیوه حکومت داری امام علی(ع) اینچنین نبود. امروز باید نحوه حکومت داری و بیانات ارزشمند امیرالمومنین(ع) باید نوشته شده و همیشه در پیش روی مسئولین باشد.


وی خاطرنشان کرد: مسئولین باید انصاف را همیشه رعایت کنند، چرا برخی مواقع در پاسخ گویی به مشکلات مردم باید بگوییم، حل مشکلات در گرو رفع تحریم است، در حالی که می بینیم شهر و یا بخش دیگری تحریم نیست؟


دولتمردان با خلف وعده مردم را بی اعتماد نکنند
امام جمعه بخش بهمن اذعان کرد: هیچ مسئولی نباید برای خدمات انجام شده بر مردم منت بگذارد اما تشکر از خدمات مسئولین نیز وظیفه مردم است. همچنین دولتمردان با خلف وعده موجبات بی اعتمادی مردم را فراهم نسازند.


حجت الاسلام علیزاده خاطرنشان کرد: آن چیزی که امروز برای حکومت اسلامی ایران خطر دارد نه داعش است، نه آمریکا و اسرائیل و نه تکفیری ها؛ بلکه فاصله بین مردم و مسئولین است که برای این مملکت، سمّ است؛ به طوری که دیدن برخی از مسئولین از دیدن رئیس جمهور هم سخت تر شده است، حتی یک مسئول هم نمی تواند با مسئول دیگر ارتباط برقرار کند.


کم کاری مدیران، ضعف دولت است
علیزاده ضمن گلایه از کم توجهی مسئولین به بخش بهمن یادآور شد: پس از گذشت 2 سال از حضور من در بخش بهمن، تا کنون حتی یک جلسه اداری و یا فرهنگ عمومی هم در این بخش برگزار نشده است، در حالی که مردم این منطقه نیز مشکلات فراوانی دارند که نیاز به حضور مسئولین دارد.


وی در خاتمه ضمن تقدیر مجدد از فرماندار ابرکوه جهت دعوت از مسئولین بخش بهمن در جلسات مختلف شهرستان، متذکر شد: هیچ شخص یا گروهی حق ندارد دولت را تضعیف کند، اما اگر مدیری کم کاری کند، زمینه تضعیف دولت را فراهم کرده است.

انتهای پیام/ م.ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد