Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

آیت‌الله وافی در جمع مردم ابرکوه:

پذیرش ولایت الهی در عصر حاضر، اعتقاد راسخ به حقانیت نظام اسلامی است


عضو شوراي عالي حوزه هاي علميه یزد در جمع مردم ابرکوه گفت: پذیرش ولایت الهی در عصر حاضر، در اعتقاد راسخ به حقانیت نظام اسلامی و شکر نعمت این نظام مقدس و رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی است.

به گزارش سرو ابرکوه، مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) همزمان با فرارسیدن ایام حزن و اندوه فاطمیه در مسجد کوثر ابرکوه برگزار شد.

آیت‌الله ابوالقاسم وافی، نامزد انتخاباتی مردم استان یزد در مجلس خبرگان رهبری، در جمع مردم شهرستان اظهار کرد: خداوند نسبت به همه انبیاء و اولیاء و ائمه طاهرین و دوستان امیرالمؤمنین(ع) ولایت دارد، ولایت الهی در همه شئون زندگی مؤمنین بروز و ظهور دارد.

وی در مورد پذیرش ولایت الهی از سوی مومنان افزود: توجه و اعتقاد راسخ به قدرت و علم و حکمت بی‌انتهی خداوند متعال مفهوم پذیرش ولایت الهی از سوی مؤمنان است و با این‌گونه اعتقاد است که به فرموده خداوند در آیه شریفه آیه‌الکرسی، ذات الهی چتر ولایتش را بر سر مؤمنان می‌گستراند و آنان را از تاریکی‌ها به سوی نور هدایت می‌کند.

وافی در ادامه بیان کرد: همه ما وظیفه داریم با تمام وجود خود را به علم و قدرت و ولایت الهی بسپاریم و در همه ابعاد فردی و اجتماعی حیات، خود را محتاج ذات الهی بدانیم.

وی تاکید کرد: کاندیدای همه طاغوت‌های زمان در برابر این قدرت لایزال و بی‌انتها هیچ‌اند و در طول تاریخ بشریت دیده و می‌بینیم که خداوند با گردنکشان و طاغوت‌ها چه کرده است؛ پذیرش ولایت الهی در عصر حاضر، در اعتقاد راسخ به حقانیت نظام اسلامی و شکر نعمت این نظام مقدس و رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی است.

این عالم جلیل القدر افزود: خداوند این انقلاب و مؤمنان را با ید قدرت در برابر همه دشمنی‌ها و جور طاغوت‌های زمان حفظ کرده است، همه ما در هر پست و مقامی که هستیم باید مانند وجود مقدس صدیقه طاهره که از ولایت دفاع کنیم، همه ما باید بدانیم که دفاع از ولایت آن قدر اهمیت دارد که حضرت زهرا(س) جان خود را در این راه فدا کردند.

انتهای پیام / ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد