Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس بهزیستی ابرکوه خبر داد

پرداخت بیش از ۱۹میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان بهزیستی ابرکوه در سال 96


رئیس اداره بهزیستی ابرکوه گفت: سال گذشته بیش از 19 میلیارد و 965میلیون ریال تسهیلات جهت اشتغالزایی مددجویان بهزیستی شهرستان به متقاضیان پرداخت شد.

به گزارش سرو ابرکوه، زهره اکرمی رئیس اداره بهزیستی ابرکوه در گفت وگو با خبرنگار ۱۵ دی افزود: با پرداخت این میزان تسهیلات که به صورت قرض الحسنه پرداخت شده است، زمینه اشتغال ۱۷۳نفر از معلولین و مدد جویان زیرپوشش فراهم شد.

وی با اشاره به اینکه سود تسهیلات اعطایی به مدد جویان قرض الحسنه است یاد آورشد : این تسهیلات برای مشاغل خانگی تا سقف ۵۰ میلیون ریال و برای طرح‌های کسب و کار خرد و خود اشتغالی تا سقف ٢۰۰میلیون ریال پرداخت شده است.

وی اظهار کرد : هم اکنون ۹۰ فقره پرونده اشتغال نیز برای بهبود یافتگان در این شهرستان تکمیل شده و در نوبت اعطای وام اشتغال قرار دارند.
اکرمی خاطرنشان کرد: هدف این سازمان ایجاد اشتغال و خودکفایی مددجویان زیرپوشش بهزیستی این شهرستان است.

این مسئول با بیان اینکه ۲۵۰ نفر از معلولان این شهرستان که توانایی انجام کار دارند، بیکار هستند اظهار داشت: ۱۰ درصد از افراد جامعه با معلولیت‌های مختلف ذهنی، جسمی ، حرکتی، شنوایی و بینایی روبرو هستند.

وی ادامه داد: ۹۸۰ نفر معلول تحت پوشش این اداره قرار دارند که دارای معلولیت جسمی حرکتی، بینایی، شنوایی، ذهنی و روحی روانی که از این تعداد ۷۰ درصد آنها متاهل هستند.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد