Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با هدف افزایش بهبود روابط خانواده؛

کارگاه «ایجاد مناسبات خانوادگی صحیح» در کانون کمیته امداد ابرکوه برگزار شد


مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) ابرکوه گفت: کارگاه ایجاد مناسبات خانوادگی صحیح با حضور 30 نفر از جوانان در آستانه ازدواج عضو کانون شهید چمران برگزار شد.

به گزارش سرو ابرکوه، حسن غلامپور مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهرستان با بیان این خبر اظهار کرد: کارگاه آموزشی ایجاد مناسبات صحیح خانواده با حضور 30 نفر از جوانان در آستانه ازدواج و دوشیزگان غیر محصل عضو کانون شهید چمران در محل کانون برگزار شد.

غلامپور افزود: در این کارگاه، فریبا اکرمی کارشناس ارشد مشاوره ضمن بیان مباحثی پیرامون اهمیت خانواده، به بررسی راهکارهای افزایش صمیمیت زوجین پرداخت.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) ابرکوه بیان کرد: اکرمی بر دانستن انتظارات زوجین جهت بهبود روابط خانوادگی تاکید و احترام در خانواده جهت افزایش صمیمت را از ویژگی های زوج های موفق برشمرد.

غلامپور افزود: وی بر اهمیت رسالت خانوادگی با توجه به آسیب هایی که جامعه امروز با آن مواجه است، تاکید کرد و تکنیک های آن را بیان کرد.

این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: این کارگاه با ارزیابی و اولویت سنجی با هدف آموزش مهارت های زندگی انجام شد و در پایان پرسش و پاسخ صورت گرفت.

گفتنی است این برنامه به صورت مشترک با واحد آموزش و خانواده کمیته امداد ابرکوه انجام شد.

انتهای پیام / ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد