Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در ابرکوه:

کمیته امداد با جدیت به سمت مردمی شدن در حرکت است/ توسعه مراکز نیکوکاری از برنامه این نهاد


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در دیدار با مسئولان ابرکوه گفت: هر جا و هرکاری که مردم در آن حضور داشته باشند، توفیقات بسیار خوبی حاصل شده و کمیته امداد با جدیت به سمت مردمی شدن در حرکت است و این جزو تاکیدات مقام معظم رهبری است.

به گزارش سرو ابرکوه، محسن علیزاده مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد درسفر یک روزه خود به ابرکوه با مسئولان شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

در دیدار با امام جمعه ابرکوه، حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی امام جمعه شهرستان اظهارکرد: فعالیت های کمیته امداد در جهت محرومین تاثیر گذار بوده و توانسته است که درخدمت رسانی به این قشر محروم خدمات ارزنده ای داشته باشد.

امام جمعه ابرکوه با اشاره به کمک های مردم و خیران به این نهاد تصریح کرد: مردم وخیران بیش از پیش این نهاد را درجهت کمک به نیازمندان یاری دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد درسفر خود به ابرکوه و در این دیدار گفت: سرعت کمک به نیازمندان باید به خاطر حفظ آبروی افراد و نیازمندان افزایش یابد.

محسن علیزاده شورکی با اشاره به اینکه کمیته امداد یک نهاد انقلابی و برخواسته از متن مردم و متعلق به مستضعفین است افزود: هر جا و هرکاری که مردم در آن حضور داشته باشند، توفیقات بسیار خوبی حاصل شده و کمیته امداد با جدیت به سمت مردمی شدن در حرکت است و این جزو تاکیدات مقام معظم رهبری است.

این مسوول همچنین به نقش ائمه جمعه و روحانیون در اعتمادسازی اشاره کرد و بیان داشت: ائمه جمعه و روحانیون نقش موثر و محوری در اعتماد عمومی و مردمی شدن فعالیت های کمیته امداد دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد با بیان اینکه یکی از راه های مشارکت مردمی با این نهاد مراکز نیکوکاری است تاکید کرد: توسعه مراکز نیکوکاری مساجد درمحلات از برنامه این نهاد است.

به گزارش خبرنگارایرنا، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد همچنین با فرماندار ابرکوه دیدار کرد و گفت وگو کرد.

فرماندارابرکوه دراین دیدار با گرامیداشت یاد خاطره امام خمینی (ره) و شهدای والامقام و تبریک ایام الله فجر گفت: کمیته امداد استان باید در جهت اشتغال و کمک به نیازمندان شهرستان های محروم وکمتر توسعه یافته همچون ابرکوه را بیشتر دریابد.

سید نبی رسولی با اشاره به تلاش و فعالیت های مدیریت کمیته امداد ابرکوه اظهارکرد: ابرکوه پتانسل و ظرفیت هائی بالائی در حوزه کشاورزی، دامپروری، گردشگری و صنعت نوپا دارد.

فرماندارابرکوه با اشاره به نقش بخش خصوصی درایجاد اشتغال درحوزه گردشگری گفت: مددجویان کمیته امداد می توانند درحوزه گردشگری و جذب توریست اشتغال خوبی ایجاد کند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد همچنین با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه دیدار کردو گفت وگو کرد.

دراین دیدار سرهنگ سیف اله ابراهیمی با تبریک ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دفاع از انقلاب و حفظ ارزشهای انقلاب از وظایف این نهاداست.

وی گفت: ناحیه مقاومت بسیج آمادگی دارد با کمیته امداد امام خمینی (ره) که نهاد برخواسته از انقلاب اسلامی است همکاری کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد درسفر یکروزه خود به ابرکوه به اتفاق مدیرکمیته امداد ابرکوه وجمعی از مسئولان این نهاد از تعدادی از منارل مددجویان این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد.

محسن علیزاده همچنین با کارکنان کمیته امداد شهرستان ابرکوه دیدارکرد.

انتهای پیام / ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد