Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

همزمان با آغاز ماه رمضان؛

گزارش تصویری/ افتتاح طرح «جوانه های صالحین» در محله شهرسب ابرکوه


همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان، طرح «جوانه های صالحین» ویژه برادران در محله شهرسب ابرکوه افتتاح شد.

به گزارش سرو ابرکوه، عصر روز گذشته طرح جوانه های صالحین که ویژه اوقات فراغت جوانان و اعضاء حلقه های صالحین  و بسیجیان جدیدالورود می باشد، در پایگاه شهید کلاهدوز محله شهرسب افتتاح شد.


سیف اله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در حاشیه این مراسم در گفتگو با سرو ابرکوه، اظهار کرد: امسال طرح جوانه های صالحین با شعار نشاط و تعالی با محوریت اقتصاد مقاومتی، در پایگاه های منتخب مساجد، محلات، جامعه زنان و عشایری برگزار می شود.


ابراهیمی افزود: این طرح در 35 پایگاه مقاومت بسیج برادران و خواهران سطح شهرستان، ویژه حلقه های صالحین و بسیجیان جدیدالورود برگزار خواهد شد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه بیان کرد: برنامه های طرح جوانه های صالحین که ویژه فصل تابستان است، حول دو محور اوقات فراغت و برنامه های علمی و آموزشی می باشد.


وی هدف از اجرای این طرح را غنی سازی اوقات فراغت اعضای حلقه های تربیتی در فصل تابستان و جذب نیروهای جدید به پایگاه های مقاومت، معرفی کرد.


حجت الاسلام حسینی امام جماعت مسجد محله شهرسب، در جمع نوجوانان اظهار کرد: هدف این طرح؛ تربیت نیروهای کارآمد برای قبول مسئولیت های موجود در جامعه است، که بتوانند برنامه ها و فعالیت هایشان را در راستای قوانین الهی و قرآن کریم پیاده کنند.


حسینی افزود: شما جوانان بدانید که در سایه قرآن و در سنگر مساجد، همیشه و از هر آسیب و گزندی در امان هستید و می توانید مسیر پیروزی را طی کنید.


وی گفت: همزمانی افتتاح طرح جوانه های صالحین با آغاز ماه مبارک رمضان را باید به فال نیک گرفت و همچنین نهایت استفاده از ماه مبارک را کرد.


در این مراسم فرمانده حوزه مقاومت شهدای محراب، مسئول طرح حلقه های صالحین در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، پیشکسوتان محله شهرسب، هیئت امنا مسجد، سرگروه های حلقه ها و برخی مسئولان دیگر رده ها نیز حضور داشتند.


گفتنی است ابراهیمی از فعالیت اعضاء طرح جوانه های صالحین پایگاه زینب کبری (س) حوزه خواهران خدیجه کبری(س) بخش بهمن نیز بازدید کرد.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد