Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه در جمع اصحاب رسانه:

خبرنگار انعکاس بخش واقعیت آشکار و پنهان جامعه به مردم است


امام جمعه ابرکوه در جمع اصحاب رسانه گفت: خبرنگار چشم بینای حوادث و وقایع روز است و انعکاس بخش واقعیت آشکار و پنهان جامعه به مردم می باشد.

به گزارش سرو ابرکوه، صبح امروز همزمان با 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار جمهوری اسلامی در افغانستان، برخی مسئولین ابرکوه از اهالی رسانه شهرستان تقدیر کردند.


حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران و در حضور ابراهیمی مدیر کل بنیاد شهید استان گفت: خبرنگار چشم بینای حوادث و وقایع روز است و انعکاس بخش واقعیت آشکار و پنهان جامعه به مردم می باشد.


امام جمعه ابرکوه اضافه کرد: در بخش حکومتی، خبرنگار عینی ترین نقش را در رسانه برای تبیین اهداف سیاسی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی تدوین می کند.


وی گفت: خبرنگار در همه زوایای زندگی مردم و حکومت ارتباط داشته و دارد. این ارتباط جهت دار و آگاهی بخش است، که حلقه وصل بین دولت و ملت شده است. دولتمردان ما برنامه ها و اهداف خود را از لسان خبرنگاران اطلاع رسانی می کنند.


حسینی تاکید کرد: در نظام جمهوری اسلامی شاخصه ارزشمند خبرنگار، صداقت، راستگویی و بیان حقایق به دور از شائبه های سیاسی است.


وی با بیان این مطلب که ارزش خبر مثل بارانی است که بر گلزار و شوره زار یکسان می بارد، تصریح کرد: چرا که اگر این انگیزه های خاص در بخش خبر لحاظ شود، ارزش و اعتبار خبر از آن ساقط می شود.

 


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد