Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه متذکر شد:

دولت تدبیر در کلامش تدبیر کند/ سخنان نسنجیده زیرآب همه امید ها را می زند/ مبنای نمره ملت به دولت، سیاست بازان رنگ باخته نیستند


امام جمعه ابرکوه متذکر شد: ما حسب الامر مطاع مقام معظم رهبری موظفیم از دولت حمایت کنیم ولی مسئولین کلیدی نظام در دولت تدبیر و امید باید نخستین تدبیرشان، تدبیر در کلام باشد. چرا که بعضی سخنان نسنجیده گاهی ذیرآب همه امید ها را میزند.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه ابرکوه در آستانه ماه ضیافت الله با اشاره به حدیثی از رسول خدا (ص)  اظهار داشت: ماه مغفرت الهی به شما روی کرده ماهی که در آن به میهمانی خدا دعوت شده اید و به برکت این ماه در های بهشت به روی شما باز است.


حجت الاسلام حسینی افزود: صله رحم، صدقه به فقرا، ترک مطلق معصیت و گناه، عبادت و اطاعت و بندگی خدا، افطاری دادن به روزه داران، قرائت و بلکه ختم قرآن از وظایف ما در ماه مبارک رمضان است.


امام جمعه ابرکوه با اشاره به یکشنبه 24 خرداد دومین سالگشت انتخابات سال 92 و تشکیل دولت اعتدال عنوان کرد: انجام انتخابات تغییر دولت و روی کار آمدن تازه نفس ها موجب امید های تازه در دل مردم می شود.


حسینی تصریح کرد: هر چند بداخلاقی باختگان انتخابات سال 88  و بروز فتنه توسط تشنگان قدرت، شیرینی حضور هشتاد و پنج درصدی ملت در پای صندوق های رای را به کام دلسوزان انقلاب تلخ کرد، اما انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و ابداع روش جدید مناظرات تلویزیونی، جبران آن رنج ها را کرد.


وی بیان کرد: ما حسب الامر مطاع مقام معظم رهبری موظفیم از دولت حمایت کنیم مخصوصاً که امسال را سال دولت ، ملت، همدلی و همزبانی نامیده اند چون دولت سکان دار نظام اجرائی کشور است اما دولتمردان نیز موظف به رعایت آداب و شئوناتی هستند.


حسینی تاکید کرد: مسئولین کلیدی نظام در دولت تدبیر و امید باید نخستین تدبیرشان، تدبیر در کلام باشد. چرا که بعضی سخنان نسنجیده گاهی زیرآب همه امید ها را میزند. دولتمردان ما باید انتقاد های آگاهانه، دلسوزانه و منصفانه را سرمایه ای بزرگ برای کار آمدتر کردن خود بدانند.


خطیب جمعه شهرستان اذعان داشت: امید داشتن به دشمن و معطوف کردن حل مشکلات به حمایت غرب و آمریکا درست نقطه تقابل با مبانی انقلاب و مواضع رهبری انقلاب است . دولت بویژه رئیس جمهور باید حامی مواضع توانمندان داخلی و اعمال اقتصاد مقاومتی و خود باوری ملی باشد.



وی خاطر نشان کرد: دولت و کابینه دولت باید از تله های جناحی و دسیسه های سیاسی عبور کند و روزنه امید را به روی دگراندیشانی که کارنامه ای سیاه در ریختن آب به آسیاب دشمن دارند باز نکنند.


امام جمعه ابرکوه متذکر شد: دولت از ملت وقتی نمره ارزنده ای می گیرد که مبنا را رضایتمندی مراجع، علماء، حوزه ها ی علمیه، صالحان دانشگاه، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان بداند؛ نه سیاست بازان رنگ باخته!!!


حسینی در پایان 26 خرداد سالروز شهادت رادمردان بزرگ شهیدان بخارائی، امانی، صفارهرندی و نیک نژاد که در دل ظلمت حکومت ستم شاهی درخشیدند و نور امید را در دلهای بی فروغ تاباندند و در اول بهمن سال 43 نخست وزیر بهائی و آمریکا ئی شاه حسن علی منصور را، با اعدام انقلابی به دیار عدم فرستادند، گرامی داشت.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد